Ideeën van Ziber klanten

Welkom bij het Ziber feedbackforum. Heeft u een idee of feedback over een van de Ziber software producten? We horen het graag van u, zodat wij de software weer beter kunnen maken!

Plaats hier uw idee ...

U hebt al uw stemmen gebruikt en kan daardoor geen ​​nieuw idee plaatsen. U kunt wel nog steeds zoeken en reageren op bestaande ideeën.

Er zijn twee manieren om meer stemmen te krijgen:

• Wanneer een beheerder een idee sluit waarop u heeft gestemd, zult u de stemmen van dat idee terugkrijgen.
  • U kunt uw uitgedeelde stemmen van een open idee weer verwijderen.
  • Om ideeën te zien waar u op hebt gestemd selecteert u het "Mijn feedback" filter en selecteert u "Mijn open ideeën".
(denken…)

Voer uw idee in en we zullen zoeken of iemand al eerder een soortgelijk idee heeft ingediend.

Als een soort gelijk idee al bestaat, kunt u ondersteunen en becommentariëren.

Als het niet bestaat, kun je je idee plaatsen zodat anderen het kunnen ondersteunen.

Voer uw idee in en we zullen zoeken of iemand al eerder een soortgelijk idee heeft ingediend.

• Populaire ideeën
  • Top ideeën
  • Nieuwe ideeën
  • Mijn feedback
  1. foto's kunnen slepen en vergroten in het onderhoudsscherm

Wanneer ik een pagina verander, wil ik graag makkelijker foto's kunnen invoegen en ook bepalen waar ze komen te staan. Het zou helemaal handig zijn wanneer ik ze ook nog kan vergroten en verkleinen

68 stemmen
    Stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    Reset
    of meld u aan met
    • sso
    • facebook
    • google
    Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden
    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (denken…)

Uw idee is gedeeltelijk gerealiseerd. We hebben onlangs voor alle klanten de nieuwe teksteditor geactiveerd in de MediaPublisher!

Hiermee is het aanzienlijk makkelijk geworden om afbeeldingen op een pagina te plaatsen en uit te lijnen. Ook de afmeting is instelbaar en u kunt een afbeelding een funcite meegeven (link, vergroten, … etc).

Voor een compleet overzicht van de update kunt u hier meer lezen:
    http://support.ziber.nl/nw-6457-7-3445913/nieuws/update_nieuwe_pagina_teksteditor.html?page=1

Een korte video uitleg over het invoegen van foto’s: https://vimeo.com/57675677

Het Ziber Team

2. foto's opslaan tijdens diapresentatie

Foto's in de diapresentatie makkelijker kunnen opslaan. Nu kan dat alleen als je met je muis EXACT in het midden van de presentatie staat en met de rechter muisknop klikt. Iets te veel naar links of rechts en je krijgt het menu van het verborgen kader. Ouders van onze school vinden het fijn als ze foto's met hun kinderen kunnen opslaan.

53 stemmen
    Stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    Reset
    of meld u aan met
    • sso
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
  3. Youtube Filmpje plaatsen bij een nieuwsbericht!

Lijkt mij handig om een youtube filmpje te kunnen plaatsen bij een nieuwsbericht. Tussen de foto's kan die dan worden afgespreeld.

52 stemmen
    Stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    Reset
    of meld u aan met
    • sso
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
  4. iPhone App om mijn website te onderhouden

Graag zou ik op mijn iPhone een App willen waarmee ik makkelijk een nieuwsbericht op mijn site kan plaatsen, de statistieken van de website kan zien, alle nieuwe bestellingen en waar ik de pagina's kan wijZigen. Eigenlijk zou ik de mediapublisher als iPhone App weel handig vinden.

Wie wil dit ook? Wie heeft er aanvullingen?!?

52 stemmen
    Stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    Reset
    of meld u aan met
    • sso
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
  5. Agenda herhalings of kopieermogelijkheid

Wij hebben vaak specifieke bijeenkomsten die regelmatig herhaald worden in het jaar.
    Deze bijeenkomsten moet ik dan één voor één in de agenda zetten, nogal bewerkelijk.Het zou prettig zijn als de tekst eenmalig geplaatst kan worden en voor hetzelfde agendapunt diverse data ingevoerd kunnen worden.

44 stemmen
    Stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    Reset
    of meld u aan met
    • sso
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
  6. Agendapunten ook in de mobiele versie kunnen koppelen aan persoonlijke agenda

In de desktopversie is het mogelijk om agendapunten te koppelen aan uw eigen agenda door op het kalendertje met een groen plusje te drukken. Dit wordt regelmatig gebruikt.

Omdat veel gebruikers de agenda van hun mobiel gebruiken zou het fijn zijn als deze functie ook beschikbaar komt voor de mobiele versie van de site.

42 stemmen
    Stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    Reset
    of meld u aan met
    • sso
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
  7. Tekst toevoegen aan productcategorie-pagina

Mogelijkheid om tekst toe te voegen aan een productcategorie-pagina (standaardsite). Hiermee beschrijf je voor de gebruiker en Google wat voor producten je in deze categorie vindt. Dit zal de vindbaarheid in Google en gebruiksvriendelijkheid sterk verbeteren!

34 stemmen
    Stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    Reset
    of meld u aan met
    • sso
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
  8. Eindprijs inclusief btw in te kunnen vullen.

Ik wil graag de eindprijs inclusief btw in kunnen vullen.
    De software rekent dan zelf het bedrag ex btw uit.
    Nu moet ik namelijk het exbtw bedrag steeds aanpassen tot er een mooie eindprijs ontstaat....

31 stemmen
    Stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    Reset
    of meld u aan met
    • sso
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
  9. Per foto een link binnen Fotoanimatie

Het zou geweldig zijn als de fotoanimatie binnen de foto app de optie krijgt om per foto een link toe te voegen. Zo kan er naar meerdere pagina's gelinkt worden en word de fotoanimatie een enorm krachtige slider / diashow die gebruikt kan worden voor Call To Action.

30 stemmen
    Stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    Reset
    of meld u aan met
    • sso
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
  10. Elementen op de tijdslijn uit kunnen zetten maar ook automatisch weer activeren

Het zo heel gemakkelijk zijn om elementen op de tijdslijn van SenseView van een bepaalde tijd tot een bepaalde tijd uit te kunnen zetten, maar deze ook automatisch weer kunnen activeren. Hierdoor kan je één element laten zien voor een bepaalde periode en daarna begint de 'normale' tijdslijn weer te lopen.

29 stemmen
    Stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    Reset
    of meld u aan met
    • sso
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
  11. twitter tweets automatisch bij mijn nieuws

Als ik nieuws toevoeg en dit komt dan op mijn Ziber website of Ziber SenseView, zou het mooi zijn als er ook actuele Twitter tweets bijstaan. Ik zou dan zelf een "keyword" op kunnen geven, zodat alleen die tweets bij het bericht mogen komen.

28 stemmen
    Stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    Reset
    of meld u aan met
    • sso
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
  12. Tabel kopiëren

Tabellen kopiëren in MediaPublischer zou erg handig zijn. Het komt voor dat je een tabel moet opmaken die maar enkele veranderingen heeft met een reeds bestaande tabel. Dit zou erg veel werk schelen omdat je dan niet weer een compleet nieuwe tabel hoeft te bouwen.

27 stemmen
    Stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    Reset
    of meld u aan met
    • sso
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
  13. in Nieuwsberichten dezelfde link-mogelijkheden te maken als op een pagina.

Ik zou het fijn vinden als ik in een Nieuwsbericht dezelfde link-mogelijkheden hebben als op een Pagina.

23 stemmen
    Stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    Reset
    of meld u aan met
    • sso
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
  14. Makkelijker maken voor klanten om op de website door producten heen te bladen. Bij voorbeeld door knoppen volgende/vorige toe te voegen

Nu is het vrij onoverzichtelijk voor bezoekers om door de producten heen en weer te bladeren. Als je in een productkaart zit zou er eigenlijk een knop Volgende / Vorige moeten zitten. Zo hoeft de bezoeker van de site niet steeds helemaak terug naar de producten module.

23 stemmen
    Stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    Reset
    of meld u aan met
    • sso
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
  15. Shop responsive!

De mobiele app draait nu lekker. Wanneer komt de mobiele webshop? Veel shop eigenaren vragen zich af wanneer ook voor hun een mobiele variant beschikbaar is. Nu werkt de shop niet zo lekker op de mobiel.

20 stemmen
    Stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    Reset
    of meld u aan met
    • sso
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
  16. Tekst toevoegen aan tegelpagina

De mogelijkheid creëren om tekst toe te kunnen voegen aan de tegelpagina (homepage) van een webshop. Tekst is namelijk essentieel voor de vindbaarheid van een website (homepage).

20 stemmen
    Stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    Reset
    of meld u aan met
    • sso
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
  17. Senseview: Mogelijkheid hebben om producten op het scherm te tonen

Als er een nieuw product in de winkel komt, willen we dat niet alleen tonen op de website, maar ook in de Senseview.

Het zou mooi zijn dat we zo'n product kunnen koppelen aan de senseview en hij zo op de schermen toonbaar wordt via een klein leukigheidje/opmaak. Misschien net als de nieuwsberichten als een tag koppelen?

19 stemmen
    Stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    Reset
    of meld u aan met
    • sso
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
  18. Fotovolgorde wijzigen [HM]

Het zou fijn zijn als je de volgorde van de foto's kunt wijzigen (bijv. dmv slepen of pijltjes). Als je nu een foto wilt tussenvoegen of de volgorde wilt wijzigen moeten eerst alle foto's verwijderd worden.

19 stemmen
    Stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    Reset
    of meld u aan met
    • sso
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
  19. knop afmelden nieuwsbrief onderaan nieuwsbrief te plaatsen

In de nieuwsbrief staat bovenaan heel groot "afmelden?" Dit is het eerste wat je leest als de nieuwsbrief wordt geopend. Ik stel voor deze knop/optie/link onderaan de nieuwsbrief kleiner en minder opvallend te plaatsen.

18 stemmen
    Stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    Reset
    of meld u aan met
    • sso
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)

Uw idee is gerealiseerd! Vandaag is de nieuwe Nieuwsbrief app online gekomen met veel extra mogelijkheden. Waaronder uw idee.

In dit bericht kunt u meer lezen over alle vernieuwingen: https://www.ziber.nl/nw-6457-7-3615072/nieuws/nieuwsbrief_app_compleet_vernieuwd.html

En via deze link kunt u uitleg vinden over het gebruik van de nieuwe Nieuwsbrief app:
    http://usersupport.ziber.nl/knowledgebase/articles/842295-een-nieuwe-nieuwsbrief-maken-en-versturen

Veel plezier met deze update!

Het Ziber Team

20. Volgorde nieuwsberichten zelf kunnen bepalen

Nu staat het laatst ingevoerde nieuwsbericht altijd bovenaan. Een optie om nieuwsberichten omhoog of omlaag te plaatsen zou welkom zijn.

16 stemmen
    Stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    Reset
    of meld u aan met
    • sso
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)