Ideeën van Ziber klanten
Welkom bij het Ziber feedbackforum. Heeft u een idee of feedback over een van de Ziber software producten? We horen het graag van u, zodat wij de software weer beter kunnen maken!
-
Website moet ook op PDA en mobiele apparaten werken
Iedereen gebruikt tegenwoordig een mobiel apparaat. Veel websites veranderen automatisch als ze worden opgevraagd door een mobieltje. Kan dat niet met Standaardsite?
73 stemmenWe zijn begonnen met het opzetten van een mobiele website versie. Alle ziber websites werken op dit moment al op alle mobieltjes, maar de navigatie kan natuurlijk groter en beter!
Daarnaast gebruiken mensen een SmartPhone anders dan bijvoorbeeld een laptop. Welke informatie wil je hebben op een mobieltje? Wat is echt belangrijk als je op een mobieltje een bedrijf opzoekt in Google?
Als je ideeen hebt, horen we deze graag hieronder!
Het Ziber team
-
foto's kunnen slepen en vergroten in het onderhoudsscherm
Wanneer ik een pagina verander, wil ik graag makkelijker foto's kunnen invoegen en ook bepalen waar ze komen te staan. Het zou helemaal handig zijn wanneer ik ze ook nog kan vergroten en verkleinen
60 stemmenAdminMaikel (Beheerder, Ziber User Support) antwoordde
Uw idee is gedeeltelijk gerealiseerd. We hebben onlangs voor alle klanten de nieuwe teksteditor geactiveerd in de MediaPublisher!
Hiermee is het aanzienlijk makkelijk geworden om afbeeldingen op een pagina te plaatsen en uit te lijnen. Ook de afmeting is instelbaar en u kunt een afbeelding een funcite meegeven (link, vergroten, … etc).
Voor een compleet overzicht van de update kunt u hier meer lezen:
http://support.ziber.nl/nw-6457-7-3445913/nieuws/update_nieuwe_pagina_teksteditor.html?page=1Een korte video uitleg over het invoegen van foto’s: https://vimeo.com/57675677
Het Ziber Team
-
Zelf een iframe kunnen maken...
In alle onlineproducten van Windkracht/Ziber zelf iframes kunnen plaatsen en beheren in de aangemaakte pagina's. Uiteraard zo dat je zelf het formaat kunt wijzigen en dat je ook andere elementen zoals tekst en beeld bij kunt plaatsen.
46 stemmen -
SenseView tijdslijn preview
Het zou makkelijk zijn (zeker bij het gebruik van meerdere schermen op meerdere lokaties), wanneer je in de MediaPublisher een preview kunt zien van de tijdslijn.
35 stemmen -
Kortingscode bij bestelling in webshop
Shop eigenaren willen graag een kortingscode uitgeven die in het bestelproces kan worden ingevoerd en van de bestelling wordt afgetrokken. Eenmalig te gebruiken met een bepaalde einddatum.
34 stemmen -
iPhone App om mijn website te onderhouden
Graag zou ik op mijn iPhone een App willen waarmee ik makkelijk een nieuwsbericht op mijn site kan plaatsen, de statistieken van de website kan zien, alle nieuwe bestellingen en waar ik de pagina's kan wijZigen. Eigenlijk zou ik de mediapublisher als iPhone App weel handig vinden.
Wie wil dit ook? Wie heeft er aanvullingen?!?
32 stemmenWe hebben een story mapping gemaakt om de belangrijkste functies in kaart te brengen. Met het doel een eerste versie met de belangrijkste functies te kunnen lanceren. Zie ook www.facebook.com/zibersoftware
We houden u op de hoogte, en zien natuurlijk graag reacties en aanvullingen op dit idee!
Het Ziber Team
-
Elementen op de tijdslijn uit kunnen zetten maar ook automatisch weer activeren
Het zo heel gemakkelijk zijn om elementen op de tijdslijn van SenseView van een bepaalde tijd tot een bepaalde tijd uit te kunnen zetten, maar deze ook automatisch weer kunnen activeren. Hierdoor kan je één element laten zien voor een bepaalde periode en daarna begint de 'normale' tijdslijn weer te lopen.
27 stemmen -
twitter tweets automatisch bij mijn nieuws
Als ik nieuws toevoeg en dit komt dan op mijn Ziber website of Ziber SenseView, zou het mooi zijn als er ook actuele Twitter tweets bijstaan. Ik zou dan zelf een "keyword" op kunnen geven, zodat alleen die tweets bij het bericht mogen komen.
24 stemmenAdminMaikel (Beheerder, Ziber User Support) antwoordde
We zijn aan het onderzoeken hoe wij Twitter-tweeds die met uw nieuwsbericht te maken zounden kunnen hebben automatisch getoond zouden kunnen worden.
-
Agenda in de content
geen popup ( Title == Agenda naam / H1 kop erin ( Meteen SEO vriendelijk ook))
24 stemmen -
Wijzigen nieuwsbrief na aanmaken
Hij vroeg zich af waarom een nieuwsbrief, nadat je deze hebt aangemaakt, niet aangepast kan worden. Dat vraag ik me ook af, dus voor de update zou het mooi zijn als dit wordt aangepast.
23 stemmen -
Twitter account kunnen invoeren bij bedrijfsgegevens en tonen in SideBar
Het zou mooi zijn als je je twitter url, of bijvoorbeeld LinkedIn account kunt meegeven in je bedrijfsgegevens. Zo kunnen mensen direct op 'follow' klikken in de contactgegevens. Nog mooier is dan de mogelijkheid dat gekoppelde bedrijven, neem de bedrijven module op ziber, ook een twitter link kunnen publiceren bij hun bedrijfspresentatie. De laatste tweeds kunnen dan automatisch in de sidebar getoond worden van het bedrijf! Dus jouw Ziber site is dan altijd up-to-date!!
22 stemmenEr wordt onderzocht hoe dit idee gerealiseerd gaat worden in de MediaPublisher.
-
Tekst toevoegen aan productcategorie-pagina
Mogelijkheid om tekst toe te voegen aan een productcategorie-pagina (standaardsite). Hiermee beschrijf je voor de gebruiker en Google wat voor producten je in deze categorie vindt. Dit zal de vindbaarheid in Google en gebruiksvriendelijkheid sterk verbeteren!
21 stemmen -
fotomodule ook met staande foto's (smartart)
Wanneer je nu staande foto's in een smart object zte valt een gedeelte van de foto weg. Kan dat niet net zoals in de neiuwsmodule met evt een lege ruimte links en rechts?
19 stemmen -
Google Adwords implementatie en iFrame mogelijkheid in content en sidebar gedeelte!
Volgens ons is het niet van deze tijd als je op een site geen iFrames (en bv Google Adwords) kunt plaatsen. Hoogste tijd dat de gebruikers van Ziber deze functies krijgen.
15 stemmen -
Twitter op een pagina van Standaardsite
Het zou handig zijn als ik mijn twitter account kan laten zien op een pagina in Standaardsite. Misschien mooi met headings en makkelijk toe te voegen via de MEdiaPublisher?!
15 stemmenHet is vanaf nu mogelijk om via de contentwizard twitter berichten op je ziber site te plaatsen.
-
Tekst toevoegen aan tegelpagina
De mogelijkheid creëren om tekst toe te kunnen voegen aan de tegelpagina (homepage) van een webshop. Tekst is namelijk essentieel voor de vindbaarheid van een website (homepage).
15 stemmen -
Tekstomloop bij foto's
Ik zou graag een foto willen plaatsen in de tekst. Dus dat de tekst om de foto heen loopt. Hierbij zou ik graag de marges ook willen kunnen instellen. In systemen als Joomla is dat wel zo.
14 stemmen -
Makkelijker maken voor klanten om op de website door producten heen te bladen. Bij voorbeeld door knoppen volgende/vorige toe te voegen
Nu is het vrij onoverzichtelijk voor bezoekers om door de producten heen en weer te bladeren. Als je in een productkaart zit zou er eigenlijk een knop Volgende / Vorige moeten zitten. Zo hoeft de bezoeker van de site niet steeds helemaak terug naar de producten module.
14 stemmen -
In 1 x meerdere producten kunnen invoeren
Ik wil graag in 1 x meerdere producten kunnen invoeren in de MediaPublisher. Het kost me nu erg veel tijd om telkens maar 1 product in te kunnen voeren!
14 stemmenWe hebben vandaag een tweeede beta versie online geplaatst voor het kunnen toevoegen van meerdere producten in 1 x. Wanneer de testversie goed werkt zullen we deze voor andere klanten activeren.
Zie ook:
http://support.ziber.nl/nw-6457-7-3407612/nieuws/update_producten_beheer_uitgebreid.htmlHet Ziber Team
-
tabellen kunnen maken zoals in Word
Ik wil graag net zo makkelijk tabellen kunnen maken op een pagina zoals dat in Word gaat.
13 stemmen
- Zie je je idee niet?